Тарифні плани
Тариф | СТАРТ | ЕКОНОМ | ОПТИМА | БІЗНЕС |
---|---|---|---|---|
Моніторинг доступності сайту і відновлення працездатності його модулів | щодня | щодня | щодня | 2 рази на день |
Моніторинг продовження послуг оренди домену та хостингу | щомісяця | щомісяця | 2 рази на місяць | 2 рази на місяць |
Моніторинг наявності і видалення шкідливого коду | щодня | щодня | щодня | щодня |
Зберігання всіх доступів до сайту (домен, хостинг, FTP, база даний, адмін. панель) | + | + | + | + |
Резервне копіювання сайту | + | + | + | + |
Взаємодія з техпідтримкою хостинг-провайдера | + | + | + | + |
Налаштування поштового сервісу, створення, видалення поштових акаунтів для домену | + | + | + | + |
Роботи щодо зміни і додавання інформації | + | + | + | + |
Щомісячний звіт про виконану роботу | + | + | + | + |
Термін реакції на заявку замовника | от 4 годин | от 3 годин | от 2 годин | от 1 години |
Години, включені в абонентську плату | 8 годин на місяць | 12 годин на місяць | 20 годин на місяць | 40 годин на місяць |
Абонентська плата | 1500 грн./міс. | 2000 грн./міс. | 3000 грн./міс. | 4500 грн./міс. |
Вартість:
від 1500 грн./міс. — залежно від обраного тарифу
Термін виконання:
від 1 до 4 годин після підтвердження заявки
Передплата за один місяць технічної підтримки.
При перевищенні обсягів:
які включені в тарифний план, вартість робіт розраховується виходячи з вартості нормогодини в розмірі 500 гривень за кожну додаткову годину робіт.
Підтримка сайту: Чому це важливо для бізнесу
Підтримка сайту — це комплекс послуг, що забезпечує безперервну роботу вашого веб-ресурсу та його безпеку. Вона включає регулярні оновлення, моніторинг доступності та працездатності сайту, а також вирішення технічних проблем, що можуть виникнути. Регулярна підтримка допомагає зберегти сайт актуальним, забезпечує своєчасну реакцію на технічні збої та попереджає можливі загрози, такі як віруси або хакерські атаки.
Інформаційне та технічне обслуговування сайтів включає:
Виправлення помилок в роботі та відображенні сторінок сайту, а також оновлення інформації, що міститься на ньому.
Підтримка стабільної роботи ресурсу та його відновлення після вірусних атак чи інших технічних проблем.
Консультації з управління сайтом та хостингом, а також рекомендації щодо оптимізації роботи платформи.
Додавання нових розділів, сторінок та матеріалів (статей, фото, відео), а також коректування існуючої інформації для актуалізації контенту.